Hari Ini dan Semalam

Assalamualaikum...

Korang sihat? Hari ni anak saya tak sihat..selsema..badan pun dah ada panas-panas sikit...hari ni jugak ada kenduri kawin dekat bandar seri ehsan..mungkin pergi tengahari nanti...tengok dulu macam mana sebabnya kebetulan hari ni befday opismate dengar kata boss nak belanja makan tegahari ni..

Semalam hantar adik ipar pergi rumah sedara dekat Seremban 2...tido sana 2malam esok kena ambil balik dia sebab mak mertua mungkin sampai Sepang hari Isnin ni...Hari ni ok la sikit boleh ambil sikit masa dengan update blog..sejak akhir-akhir ni badan kurang sihat...rasa tak sedap badan even tido awal tapi masih rasa lemah..kenapa ye..nak ambil supplement tak tahu nak ambil apa...ada kawan suggest minum Monavie...dah beli tapi tak minum-minum pulak...teruk tul...tapi nak minum la malam nanti..sedap je sebenarnya rasa dia tapi saya ni asyik on off je kan..tak nampak la hasilnya...

InsyaALAH dah berniat nak belanja kawan opis makan laksa...so malam ni saya nak buat laksa la ye...petang ni siap-siap beli barang dan terus masak la....doakan laksa saya sedap dan terangkat ye...ameen...hikhikhik
k la ye..nanti ada pape saya update lagi ye...
Ada sedikit iklan menarik untuk dikongsi...tengok bawah ye..

1 - Berminat nak menguruskan badan boleh la pergi ke promosi yang dibuat oleh Marie France Bodyline.
 
2 - Pekej Spa klik gambar


3 - Dah jadi pemilih pilihan raya? Saya sudah daftar....Anda? Klik gambar bawah


Wassalam

Comments

  1. kalau nak tahu cara dapatkan Monavie percuma, hubungi saya ya :)
    012-2170032

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya

Popular Posts