Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

02 January 2014

Persediaan Rizqin Ke Sekolah

Assalamualaikum....

Semalam cuti so get ready basuh baju sekolah Rizqin... Gosok baju seluar belum lagi... hahaha... Tapi buku dah tulis nama... Kemain panjang nama sampai lenguh tangan nak menulis... Akhirnya dekat bahagian kelas saya tulis "4thn" hahaha... Pastu rasa menyesal tak tulis betul-betul 4Tahun tu....

Petang ni nak gi cari pembalut buku pula.. Semalam pergi Mydin Seremban 2, Gedung Terbesar Mydin *peghhhh berlagak punya ayat...hahahaha* tu terlupa pula nak beli sebabnya dok berjalan kat tingkat bawah je tingkat atas tak pergi terjah... Kalau naik sampai ke atas mesti ingat pembalut buku....

Nampak tak tulisan pemalas itu....huhuhuhu

Semalam beras dah habis jadi terus ke Mydin Seremban 2.
Habis beli barang terus pergi makan kat sini..

Snap gambar air... Makanan tak sempat snap...
Dah licin baru teringat. LOL

Malam New Year dengan jem semua... Tengok manusia punya la ramai...
Lokasi Seremban...

Gambar ni masa tengah sesak jem... Kitaorg keluar je dari kereta..
Bagi Rizqin tengok bunga api...
Walaupun sipi-sipi pun jadi la...
Sebelum balik kitaorang gi ngeteh dulu...
Rizqin lepas makan baring dan terus diam....hahaha... Time tu pun dah pukul 1pg ++

Friged Magnet yang kecik-kecik dari peti ais rumah letak kat opis...
Penuh dah 2 tempat.... Nak penuhkan sampai ke bawah... Ada lagi 2 drawer lagi...

Resepi Ais Krim Pelangi...
Cuba la....

Tu je la untuk hari ni...

Wassalam...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya