Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

29 May 2014

No Akaun Baru Ibu Izz Rizzqi - Jantung Berlubang, Salur Darah Sempit & Injap Sempit

Assalamualaikum.....


Gambar Credit : Nuriesya Nadia Blog

Comelkan Adik Izz....
Saya nak Adik Izz Rizzqi sihat seperti biasa...
Jadi bantulah keluarga Ibu dan Ayah Izz Rizzqi..
Sumbangan anda amat-amat saya hargai.....
Tolong sebarkan...

Anak ini anak sahabat saya.... Saya kenal Ibu Izz Rizzqi.... Saya tahu Ibu Izz Rizzqi berperang dengan situasi dan emosi... Bila saya tahu Izz Rizzqi sakit pun hati saya tak tenang..... Dah mula rasa tak sedap hati.... Anak sekecil ini menanggung sakit.... 

Izz Rizzqi telah disahkan menghidap sakit jantung berlubang, salur darah ke badan sempit dan salur injap sempit... Pembedahan perlu dilakukan dengan segera...

Risiko kegagalan jantung untuk tidak berfungsi adalah tinggi dan pembedahan perlu dilakukan secepat mungkin pada minggu hadapan.... 

Mohon jasa baik rakan-rakan blog tak kira siapa pun anda untuk menyebarkan hal ini.... Dan memberikan sokongan moral kepada Ibu dan Ayah Izz Rizzqi...

Kos bagi pembedahan adalah anggaran RM50k

LATEST UPDATE 28/5/2014 - NO ACCOUNT TERBARU IBU IZZ - 5623 7540 1747 (MAYBANK), NUR ATIKA RUSDAN

No Akaun Maklong dan Ayah Izz dah di blok.... Jadi guna no akaun baru Ibu Izz ye...


Sumbangan dan sebaran anda amat-amat saya dan keluarga Izz Rizzqi amat dihargai....

Wassalam....

2 comments:

  1. insyallah..semoga ramai insan y prihatin.. mbantu adik izz..

    ReplyDelete
  2. ameen... In sya ALLAH lya... Adik Izz selamat.... ameen

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya