Bznye minggu nieh......

hui...hari nie baru ada masa sikit nak coret something utk blog terchenta nih...hehehe...bz gilo...gilo pon tak bz mcm nih...erm...apa punya ayat daaaa....hehehe..

isnin: surat berlungguk-lungguk atas meja..mcm gi berperang lak aku tgk meja nie...serabut kepala otak...8am-4pm keje tak siap lagi...haila...sambung sok je lah..hehe..n ponteng kelas la hari nie..tak larat nak drive...ALASAN...mlm gi klinik..selsema still tak elok lagi..doktor cek lubang hidung pastu bg ubat..dia ckp aku br nak kene demam...pasal hidung den dia tak ckp pape...hangin...mintak vitamin pon tak dpt...sabor je la..tapi yg best dpt mc utk ponteng kelas..SELAMAT...hehehehe

selasa: sattlekan semua keje yg tertangguh n tertambah...kul 2.30 siap...ALHAMDULILLAH..terima kasih sgt2 sbb leh rehat sikit-sikit...bc cerpen kat penulisan2u tapi tak byk cerita la..penulis pon tgh bz kot...BOSAN lak...huhuhu...ptg gi kelas mcm biasa..kelas management..huhuhu...16hb test2..huhuhu..rs mcm br je test 1 lepas...haila test lagi..n ganti kelas 21hb nie 6jam kelas...masak otak aku...hehehe..dpt tahu gak test BI mggu depan...hahahaha..abih le...

rabu: my bos takde satu hari...meeting kat HQ subang..amik kesempatan nie tak wat keje tapi wat assignment sbb kene hantar esok tengahari...haila fenin lak aku bc explanation kwn 'terbaik' aku..."ah wat cara sendiri la" hahaha...apa lagi aku delete terus satu tajuk beso dia...n tambah yang mana-mana patut n goreng habis-habisan...hahaha...management bla bla bla....huhuhu...tak siap lagi...takpe bc lagi management..ada akal nanti aku tambah lagi...ada masa lagi nih...fuh..penat...ayah kak tipah meninggal...Innalillah...AL-Fatihah wat ayah kak tip...ptg gi kelas math lak...ada 2 kelas ganti..sabtu depan n sabtu lagi satu..24hb test 2 gak...hmmm....

khamis: bos ada pagi nih...tengahari kang dia kene gi HQ jumpa MD n GM commercial Baru..kak marie call kata GM baru lawa...so takde dah En. Umar Bustamam...Dia akan berkhidmat sbg CEO Malaysia Airports (Niaga) Sdn Bhd...huhuhu...lepas bos keluar je aku keluarkan assignment aku..siapkan semua asssignment aku n send to fauzia...tukang kumpul isi n binding...hehehe...agak2 lebih ke 15pages...Puan nak kurang 15pages...ah gasak lah...pandai-pandai la diaorg...huhuhu..tak baik punya member...hehehe..erm ayah kak marie meninggal, bos call aku bgth..rs cam br je kak marie celoteh2 kat aku..terkejut gak...semoga kak Marie tabah menghadapi semua nih..hari nie kelas TITAS..lecturer bebel ntah pape...byk cite pengalaman dia dari mengajar...hmmm...sabo je la...gasak....assignment ke dua sedang menanti..huhuhu

jumaat: hari nie...aku dah siap keje aku...yes...tu yg leh update blog...maybe pg ok la...cuba tgk ptg karang mau haru biru oren ungu merah aku karang...n aku liat la bgn pagi tadi...penat,sakit tekak,selsema...umi ketuk pintu kuat gile baru sedar...apa punya anak dara da...hehehehe..asyik sakit je...lemah tul la aku nih...camno nak jadi kuat ye...cari spider la suruh dia gigit aku pastu jadi spiderwoman...hahahha...nadiah dah merapek sbb mkn kerepek mlm tadi...huh ada ke aku mkn kerepek???takde la...hihihi...ptg nie kelas ekonomi..so tak tahu apa2 updated from this subject lagi...assignment just dlm kelas je..ringan sekit kepala utk subject nie..n i love this lecturer..garang n best....hehehe

ada lagi assignment BI melungguk...tu la asyik postponed je nak wat...mati la aku..aku cuba pulun sabtu ahad nie...insyaALLAH...

lor...lupa lak nak cite pasal hari ahad lepas...ahad lepas aku ada dua appoitment secara tetiba...mula-mula tu just nak buka pose ngan ainul kat nilai je...sekali sal call kita buka kat alamanda la..ajak ika...so ajak la semua geng..aku ajak abg mel..Alhamdulillah dia nak join..aku n ainul sampai alamanda nak dekat kul 6..semua tmpt dah di booking..so melepas la nak mkn pizza..huhuhu...so mkn kat RASA..tapi tak abih gak...abg mel lmbt..sesat..hehehe..sabo je la..masa nak solat jumpa ibu,adah n amy...abg mel tak dpt jumpa ibu...hari tu masa dia gi taman mawar ibu ada kat kg..yg ada anak2 je..masa bgth abg mel tadi ibu ada kat surau..terkejut gak dia..tapi dia tak sempat jumpa gak..huhuhu..ibu abg mel nak jumpa ibu pon tak terjumpa..bukan rezeki ibu abg mel lagi..insyaALLAH ada rezeki jumpa la tu kan...mlm kul 8.30 gerak gi hantar ainul dulu kat taman semarak..abg mel follow belakang...pastu gi KLIA lak..tapi gi ofis aku dulu hantar kete kat parking ADU..pastu naik kete abg mel ke KLIA..n jumpa la abg al...member baik dia...bestkan dpt gi UK belajar sana...nak gak..tgk la..klu lepas abih degree ni n tak kawen lagi aku akan ke sana...hehehehe..abg al naik kapal kul 11 lebih..abg mel dapat beli rokok duty free...huhuhu...seronok dia...balik abg mel follow belakang...n dia tolong pamkan tayar kete aku...huhuhu...n belajar sekali la...takkan nak mintak tlg org je kan...kene pandai bawak diri...sampai umah kul 12.30mlm...huhuhu..ngantuk...abg mel sampai umah dia lak kul 1.15pg...

k la...cau...

Comments

Popular Posts