Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

29 April 2009

Cuti-Cuti Hujung Minggu

Salam...

Disebabkan hari sabtu n ahad takde kelas ganti ke hape aku dgn bangganye mengekor sepupu aku gi konvo bakal sepupu aku n gi bagan yg byk lalang kat bagan lalang la...

hehehe...cover2

wif kak ila

sengih citit

matahari nak terbenam dah...

icin wif akee...

katak n selipar....

yo...

bus...

suka wat aku geram...

senget...

huhuhu...sabo je la...

hailo...

dgn kak ila lagi...
dengan senang lenangnya aku berjalan padahal isnin ngan selasa ada test baik punya...sempat lg berjalan-jalan...muahahahaha....tu la nak sangat mengikut..luar nmpk seronok je...dlm hati berbelah bahagi nak jawab pekse mcm mn la ni...hehehehe
chaw...

4 comments:

  1. woit cik kak. seronot nmpk. hoho..xd hal lh ek ble dh nikah ni kn. hehe..wish u hepy alwayz. wt gaduh2 manja jgn smpi abg ngah bengang sudah.

    ReplyDelete
  2. haha..comel~~

    i wandah..how will u look like dh jd ibu nnti?

    waaa..msti sgt suwitttttt :)

    ReplyDelete
  3. hehehe...insyaALLAH suwitt...klu tak buncit la kite...hihihih

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya