Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

01 May 2009

Gambar Kawen....

Salam....

Setelah lamanya aku men'uploadkan gambo nih sampai naik geram aku di buatnye..akhirnya selesai gak...nak upload gambo lama sgt...hehehehe

Barang Hantaran Pihak Perempuan
Tarikh salah daaa
Tarikh sebenar : 14/MaC/2009
Malam nikah dah wat perangai....hehehehe


Sentuhan terakhir...huhuhu


Wif Auni, Naqib n Nabil


Ngan Ainul lak...thanks sbb sudi dtg...


Auni...Merah...


Majlis Akad-Nikah...


Sarung cincin tunang selepas majlis akad...


Salam mak mertua...


hehehehe....


Batal air sembahyang...


Ish susah no....


Salam...


Cium dahi lak...Bilik tunggang-langgang


Tarikh : 15 Mac 2009
Majlis : Kg Tualang Kelikir, Machang
Betulkan la ape yg patut.....


Dengan kak tie...sepupu aku belah Abah


Nak makan sempat posing...hahahah


Tanduk....


Joget Bangra....


Peace....


Manja-manja dulu sblm melantak....


Kak Rohaida, Kak Ila,Umi, Afiq,Hafiz n Aminnnnnnn


Kak Ila n Ainul


Ai amik berkat nih...Kak Ila sudah dpt jodohnya baru-baru ni
Ainul bila lagi????


Suap....

Suap lagi....


Dengan Ainul lg


Lagi????


Peace......


Ni pahal lak???


Wif Ainul....


Nah mkn bunga plastik nih....


hihihihi

Tarikh : 21 Mac 2009
Tempat : Kg Tunjang, Kedah


Umi n Abah...


Bersama sedara mara....

Lagi....


Dengan Umi n Abah


Makan...Lapo...aku abih makan dulu dari Nizam...hahhaha...dasyat..


Wif Kak Ila

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya