Gile Bosan....

Bismillah....

hari ni hari ke 7 aku berpuasa disamping keluarga dan suami tercinta...tapi aku belum lg masak yg special-special lagi dekat family n suami aku...ingat nak wat something tapi belum terpk lagi..kejap lagi tgk web resipi la...leh cuba yg baru kan...hehehehe....

hari ni hari yg paling bosan bg aku walaupun buka segala fb la,friendster la apa la tapi tetap bosaan...padahal sesampai (ayat apa nih) je aku kat opis 1 meja penuh ngan agreement,bila amik surat dari tray out boss sepenuhnya tangan aku mengangkat segala benda yg kene agihkan kepada org...pastu lak kene layan org2 yg dtg opis nih...ada yg nak bg surat kat aku lah...ada yg last minit mintak tandatangan la...aku jadi nak marah, bengang n pelbagai lagi la...muka aku dah berkerut-kerut dah time tuh tapi ditahankan juga supaya jgn ketara sgt aku tak suka diaorg mengganggu-gugat aku tgh membuat koje...

huuuu...hari ni takde kelas patutnya kene jg kedai tapi jap gi mintak permission la sbb aku nak kemas bilik..nak basuh baju...nak amik nota tuk exam hari khamis depan n nak pk apa yg patut aku beli tuk jualan n makanan istimewa aku tuk hari sabtu nih...n insyaALLAH aku akan ke sogo hari isnin nih tuk beli brg2 raya...tapi kene balik awal la sbb ptg kene berniaga n nak skip berniaga sebab nak masak something tapi skrg nih takde idea lagi....

bosan la....

malas la...

babai laa....

hehehehehe

Comments

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya

Popular Posts