kerja...kerja...

Salam....

Pukul 10.30 tadi baru siap semua keje aku...claims boss utk bulan ni dah sattle...hahahaha... bagus tak...aku pekerja yg berwibawa...hahhaha...perasan nak mampus..hehehehe....

semalam jurnall aku terlalu la panjang...nasib baik adik kesayangan n sahabat kesayangan dapat habiskan membacanye...hehehehehe....

hmmm.....adik aku ckp ibu bgth dia aku mengandung...hmmm kan best klu betul2 aku ni mengandung...hehehe...tapi belum diberikan rezeki oleh Allah...takpe berusaha + doa + tawakal...insyaALLAH ada rezeki ada la tu....

hmmm...apa lagi nak cerita ye....

ha...kawan 1 kelas aku kat UPM akan menamatkan zaman bujangnya pada ahad ini 4/10/09 n kawan aku kat opis ni pon akan menamatkan zaman bujangnya pada sabtu depan 10/10/09..semoga bahagia hendaknye n semoga berkekalan hingga akhir hayat....


Ucapanku :
Kepada : Azizah dan Suami
&
Anith Arina dan Hazimi
Selamat Pengantin Baru...
Semoga di cucuri rahmat selalu...
amin.....

apa lagi ye...rasa cam blur pulak padahal rasa td mcm2 nak tulis dlm blog nih...tapi takpe la...lain kali sambung balik...hahahahaha...

k la...daaaa

Comments

Popular Posts