Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

08 September 2009

Perbaiki diri sendiri...

Salam....

Masuk hari ni dah 17hari kita berpuasa...rasa kejap je kan masa berlalu...rasa mcm tak sempat nak terkejar-kejar tuk wat kebaikan-kebajikan,amal-ibadah, semua la....rs mcm nak perbaiki diri-sendiri pon rs cam tunggang-langgang lagi...tapi alhamdulillah masih lagi di beri peluang utk berpuasa sampai ke hari ni, diberi kesihatan yg baik walaupon pinggang ke kaki masih tak sihat sepenuhnya lagi...takde la sampai tak dpt berpuasa kecuali naiknye bendera merah berkibar2 di atas kepala...hahahaha...sebenarnya bendara tu sedang berkibar2 dah pon...huhuhu...tak best sbb tak leh berpuasa....hehehehe....

Aku sedar bulan puasa tahun ni agak tunggang-langgang sikit sbbnya aku berniaga kot...lagi satu sepanjang 2minggu ni kaki ku sakit gile sampai kene gi urut...huhu...n bilik memang la...kejap cantik je bilik kejap mcm tongkang pecah pon ada...nasib baik la leh remain bilik tu tak selerak sgt....huhuhuhu....sepanjang bulan puasa ni apa je la yg aku wat...nak solat terawih pon tak terbuat lagi...sebabnya kelas n sakit n bulan tengah mengambang...bila sakit dah ok badan lak mengeluarkan hormon merah....huhuhu..nasib la sgtkan aku nih...

Aku kalau boleh nak perbaiki diri aku nih...masih dan masih lagi perbetulkan apa yg belum di betulkan...aku nak jadi lebih baik dari yg baik.....aku mohon sgt ALLAH makbulkan doa aku supaya aku mampu jadi hamba yg benar2 diterima ALLAH, disayangi oleh ALLAH, diredhai-NYA dan semua la.....Aku nak jugak hubungan suami-isteri ini berkekalan hingga hujung-nyawa, hingga ke hayat sana pon aku masih lagi isteri kepada Nizam...amin.....

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya