Sakit Tekak

Salam....

Ini la perkara yg selalu jadi kat aku semenjak 2 menjak ni...sakit tekak adalah kali ke-4 aku kene sepanjang 2/3minggu ni...perit sgt nak telan air liur pon rasa berchenta nak menelannye...hehehe...bdn time mlm je panas kadang2 wat aku rasa tak larat...nak fokus pd kelas pon rasa mcm bling-bling je....hehehehe...ala takde hal la....mmg dah nak jd mcm ni kene terima la kan....selsema pon kerap gak...klu dah sakit tekak, selsema akan muncul sama...diaorg nih couple of the year...tak leh nak berenggang lgsg...hahahahaha.....takpe la ada hikmah disebalik kejadian....

sakit2 ni perkara biasa bg aku wat beberapa menjak nih....nak mkn ubat ada kandungan drugs...lgpn aku mmg tak suka mkn ubat2 selsema or batuk..nnti mengantuk lak....lgpn tak baik utk baby kan??ntah la wa tarak tau...yg aku amalkan sekarang minum air teh o limau + madu sikit...insyaALLAH sakit tekak kurang sikit la...

esok aku ada exam...hmm...assignment berlungguk2...aku pon jd mcm pening je nak handle benda2 nih...hehehe...takpe la cuba buat yg terbaik....

k la

dah malas nak menaip...

Comments

Popular Posts