Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

05 February 2010

Tak Lalu Makan...

Salam...

Simtom takde selera nak makan semakin menjadi2...hingga berat dah turun 1/2 kilo...tapi ni benda biasa je la kan...masalahnye kesian yg dlm perut ni...dia lapar aku pon lapo tapi mulutnye enggak mau makan...puas pk apa yg boleh menaikkan nafsu makan aku supaya aku semakin bernafsu utk mkn....hahahahaha....puas pk...hari ni mintak suami belikan cucur tempe goreng tapi rasanye sungguh tidak enak utk dimakan bersama sos...pastu order nasi goreng kerabu tapi tak nak makan gak...semalam seharian tak mkn nasi...nasib baik umi ajak gi kedai pakcik aku kat Semenyih...MIZI TOMYAM kat Rinching Hulu kedai dia tengah2 diantara rumah besar 2biji...makanannye sungguh la sedap tapi syg pekerja takde..nnti abih belajar ingat nak tolong diaorg kat sana...tak bergaji pon takpe asalkan ada pengalaman baru...kat kedai pakcik mizi aku mkn separuh je...separuh lagi aku bg suku kat suami suku lagi kat afiq...hehehehe...

tapi hari ni sekali lagi aku tak nak makan puas aku paksa suruh mulut ni mkn tapi mkn sikit je...pastu buang...rs membazir sgt2...sebab duit takde lepas tu mkn lak tak abih...tu yg merisaukan aku sekarang...aku tanya doktor dia ckp ikut apa yg aku rs nak mkn...masalah aku sendiri dah tak tahu nak mkn apa...semua tak sedap...mcm mn...nak je mkn makanan yg aku tak pernah mkn tapi malas lak nak masak...haila...mulut2 mcm mn ni???

ada lagi 9hari nak ke final...hope dpt jawab sebaik yg mgkn...

tata

2 comments:

  1. goodluck exam!

    akak trylah buat sup sup ke apa. tomyam?

    ReplyDelete
  2. semua tu dah mkn tapi tak jln gak...hihihihihihi...tak tau la..buntu sgt2 sampai umi pon tak th nk msk apa utk akak..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya