Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

01 March 2010

Hari Minggu...

Salam....

Jumaat lepas cukup la 3bulan baby menginap dlm rahim aku...Jumaat tu jugak la aku mabuk dan semakin mabuk..sampai bau tumis aku tak leh bau lgsg...sampai mkn pon tak lalu...haila...makan je muntah...terasa besar dugaanNYA

hmmm.....hari jumaat tu byk masa terbuang mcm tu je...lepak2 je kat rumah...pastu melepek je tau...tak leh diri lama...diri lama je sakit pinggang..pastu rasa malas dah bergerak sana sini...

pening semakin menjadi2...sakit kepala,batuk,selsema,muntah2...pastu terus lembik mcm kain buruk...ntah la...skrg ni pon mkn ubat tahan muntah utk gi keje..supaya tak muntah teruk...lagi satu..asal nak solat je mesti nak muntah..pastu aku kene baca ayat2 suci semua dlm hati..tak leh mulut terkumat-kamit mesti nak muntah...

hari sabtu...umi balik kg...lepas perarakan Maulidur Rasul umi terus balik n siap2 nak balik kg...umi balik kg sbb paklong kene santau...dia minum air kat kedai sekitar KL, pastu dia rasa perit lepas minum air n bila dia tahu dia sakit terus dia balik Kelantan..lepas sampai sana dia muntah darah..maklong bawak dia blk kg hari tu gak dlm kul 3pg...pastu berubat ngan org2 yg pandai bab2 mcm ni...pastu masuk wad...smlm br kuar wad n keadaan dia semakin pulih...alhamdulillah tapi still kene berubat lagi.....

rasa mcm nak balik rumah lak...gatal lak tekak ni sampai batuk tak berhenti2...huhuhu....

k la...tak tau nak tulis apa dah

tata..

3 comments:

  1. ouh,mase nih la kt baru tau pengorbanan mak kan.*mcm la ade pengalaman*huhu.sayang mak.

    ReplyDelete
  2. ouh,mase nih la kt baru tau pengorbanan mak kan.*mcm la ade pengalaman*huhu.sayang mak.

    ReplyDelete
  3. baby dah 3 bulan ek? :)

    sabar ye kak. dugaan orang pregnant

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya