Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

29 April 2010

Tak pergi kelas lagi...

Salam..

Hari ni tak dpt nak gi kelas lagi..walaupon gagahkan jugak pergi tapi tak boleh..kepala rasa berpusing2...bila ckp ngan suami aku pening n ckp tak gi kelas suami senyap je....nak mintak tolong suami hntrkan dia kene jadi ref lak...last sekali balik rumah..sms suami kata tak gi kelas n dah ada kat rumah..suami suruh mandi...mgkn sbb kene panas..hehehe..mcm puteri lilin lak aku nih..MENGADA-NGADA!!!!hahahaha

lepas mandi ingatkan nak tido..bila pk dah senja sgt tak jadi tido so, bukak laptop n tgk laman web handphone...cadangnye nak beli lepas bersalin or lepas beli brg2 baby..tapi tak tahu lagi mcm mn..n sambil2 tu snap gmbr perut yg semakin menampakkan diri...so kene pakai baju ketat sikit supaya wanie n ainul nmpk perutku yg bulat ini...hehehehe


gmbr perut secara dekat..


gmbr dari jauh..abaikan gmbr kat blkg tu...hahaha

k la..mak buyung nak sambut kepulangan suami pulang petang...huhuhu...

3 comments:

  1. waaaa.bulatnya!!!!

    akak, due bila? :)

    ReplyDelete
  2. hari raya pertama...tapi tak tahu ikut tarikh ke tak tu..hehehe

    ReplyDelete
  3. dh nampak..dh nmpak. ms g umh ritu xnmpk sgt wlupon mmg dh nyata. suke3...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya