Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

23 April 2010

Tolong AKU!!!!!!!!!!!!!

Salam....

Sejak akhir-akhir ni gusi selalu je darah lagi2 time gosok gigi..hmm rupa-rupanye sbb baby amik kalsium aku..tu yg jadi mcm tu..br 5 bulan aku dah krem kaki n gusi berdarah..sbb aku tak minum susu n mkn ubat kalsium...mcm mn ni...huhuhuhu..agak2 apa yang boleh dimakan selain susu n ubat..aku alahan tang 2benda tu...

1 comment:

  1. ada gak pil kalsium. sebab kes2 nih slalu jd kat ibu mengandung. cuba tny doc. tp klu payah, betterl amik pil la.

    kaki ko ada bengkak? aku anak sulung dl ada, anak no 2 alhmdulillah tak de.

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya