Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

12 May 2010

Lunch at Old Town White Coffee at CPI,KLIA

Salam...

Bosannye...mata asyik ngantuk je...klu di biarkan mau mata ni terkatup..mau badan aku lemau semacam..pastu mau la aku jadi pemalas yg amat sgt...hahahahaha

sementara nak tunggu mata ni segar balik tulis le blog nih sikit...dah byk hari tak tulis pape...ye la sebok je memanjangkan...

semalam tengahari tak lunch ngan suami sebab ada jemputan dari OTK utk lunch kat sana..so semua commercial staff amc pergi ke sana...aku pon tak terkecuali la..sbb tak pernah pergi sebelum ni...ni kira 1st la gi OTK..

aku order black current yugort smotiest + mee curry + telur separuh masak...yg aku suka ialah air dia..sbb dia masam2 manis...mee curry biasa sahaja..mcm mee curry tmpt2 lain la n telur separuh masak sedap sebenarnya tapi sebab terletak kicap byk so jadi la masin jadi la tak berapa nak sedap...

ni ada gmbr aku selitkan sekali..sebenarnye byk lagi gmbr tapi aku amin yg ada gambar aku je le..hehehehe...




yg baju merah tu cik nah..blezer hitam tu kak dewina...bj biru kak ida...aku n
lelaki tunggal ada kat situ en.iskandar...

kitaorg balik ofis dalam pukul 2 lebih...sepanjang nak tunggu balik tu aku mengah..sbb mkn byk sgt...nasib baik tak kuar balik je...pastu mengantuk sgt2 pulak tu...balik ofis aku terus wat kerja dlm keadaan mengantuk tu gak...

hehehehe

tu je...

tata

wassalam

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya