Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

10 June 2010

Minggu yang menyakitkan

Salam....

Hari ni baru dpt masuk opis sbb aku demam selama 3 hari...makan minum mmg takde selera..segala sendi n kepala sakit...hari ni tinggal sendi2 sakit...terutama di bahagian lutut sbb masih lenguh2..sampai tak berani nak gi kelas..hari ni mintak suami drive hntr gi kerja n kelas sbb kaki tak mampu utk berdiri2 lama2...berat turun sampai 60kg...hehehe...baby alhamdulillah bergerak aktif...bagus la...hari ni masuk opis yg ber air-cond buat hidung rasa tak selesa utk bernafas..tapi kene paksa diri...takkan nak suruh org matikan air-cond lak...watnye semua mati sesak nafas...ye la mana ada tingkap ke apa kebenda utk hirup udara segar...

semalam cek darah...alhamdulillah tiada suspek denggi...keliling rumah ramai yg demam...aku pon dah lama tak demam sepanjang mengandung...ni kira demam yg teruk sbb aku tak mkn minum sepanjang demam...siap kene paksa mkn minum...tido sepanjang masa..kesejukan setiap masa..padahal skrg musim panas...

k la...tu je la aku tak larat nak menulis....

tata

1 comment:

  1. akak, jaga diri & kesihatan. moga sihat selalu. ameen

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya