Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

08 July 2010

Family Day Infra 3 & 4 Julai 2010

Salam....

Dah malas nak tunggu gambar-gambar dari rakan suami yg lain...dpt la cilok2 sikit kat FB isteri Azhan...hehehehe...

Minggu lepas kami pergi ke Port Dickson.Family day opis suami..memang seronok sbb dah lama tak bercuti..lagipon menghabiskan masa hujung minggu dengan aktiviti mcm ni mmg seronok..walaupun aku takde watpe pon tapi majlis mmg riuh sekampung....tak tahu nak tulis apa lagi...tgk gambo je la ye....



Registration....


lepas makan tengahari..rehat jap...
acara 1 : Sukaneka...


pergh...laki aku mcm rupa nak terbang ada berenang pon ada...
hehehehehehe


penat sukan...amik hadiah lak ye...


gambar suami dgn rakan-rakan infra...


gambar kami disana....


gambar kenangan yg ada...


sebelum bertolak balik....


lagi...gambar kenangan...

lagi....


hadiah cabutan bertuah...Periuk sup dan TV...

aktiviti BBQ pada waktu mlm takde gambar so nnti-nnti la jwbnye..tunggu report dari Kadri utk aktiviti malam tersebut dlm blog Infra ye...malam tu riuh dgn teka-teki ngan MCnye lagi dan dengan karaoke Infra....

alhamdulillah...selamat sudah acara tersebut..rasa mcm tak puas lak...patutnye lepas blk dari PD terus ke UPM utk pendaftaran tapi kami tertido sampai kul 5ptg..so takde la UPM tu nak bukak dah...akhirnye gi makan tengahari+malam kat Nilai...

tu je...

wassalam..

2 comments:

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya