Booking Hospital and Shopping

Salam....

Hallo haaaaa....Alhamdulillah hari ni sihat sikit..smlm sakit kepala n tak gi kelas...patutnye ada kuiz tapi aku tak gi sbb aku tak berani nak bwk kereta masa tgh sakit kepala...suami lak kene keje malam smlm tak dpt nak temankan...klu dia teman mmg aku nak gi kelas....so gi klinik bukan apa takut demam..n bila kita sakit time nak dekat bersalin ada effect kat BB sekali..mgkn keadaan bayi lemah ye la dia kan kongsi segala suka-duka kita...pergi klinik cek tekanan darah aku 130/60..suami ckp rendah tekanan darah..mgkn sbb tu aku selalu pening skrg ni..tapi time check-up ok je dlm 110/70...hentam la...aku bukan reti tekanan darah nih...

ni nak cite sikit pasal apa yg aku buat sebelum-sebelum nih...kita tgk gambar sambil-sambil cerita ye...


ni bukti aku dah booking hospital utk bersalin...tawakkal guna hospital kerajaan walaupun
mcm2 cerita aku dgr....hopefully aku n anak sihat dan tak sakit sgt...amin....takutnye nak bersalin selalu tanya umi sakit tak...umi ckp semua perempuan rasa sakit bersalin...so harapnye tak sakit sgt la....amin.....


haaa...ini gambar time aku mengidam nak mkn lontong...umi masakkan utk aku...
ye la beranak bulan raya so tak dpt nak merasa la kan....

selain dari tu ada watkan rendang ayam...2kali dah buat...mmg best tapi gambo takde la ye...
kuih raya yg aku beli tak sempat bwk balik rumah dah abih...semperit butter..sedap....


haaaa....beg plastik harrods..ni my 1st time shopping brg harrods...
tgh sales hari tu....
akhirnya dpt merasa pakai brg harrods....beg hantaran aku dah hancus...sayangnye...huhuhu


ni la beg harrodsnye..harga sebenar RM145 setelah diskaun tak sampai RM100..hehehehe
ni nak pakai time nak bersalin nnti...aku sumbat je semua brg dlm ni...hahahaha


to my baby boooo...so cute....RM15...member opis jual...

k la..tu je la kot...

tak tahu nak tulis apa...

tata

Comments

Popular Posts