Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

20 August 2010

Tak Larat

Salam...

Semakin sampai masa nak bersalin semakin terasa badan tak larat sgt2..tapi gagahkan juga utk pergi kerja n sekolah..cuma hari rabu hari tu je tak pergi sbb perut memulas-mulas...sampai skrg masih memulas tapi tak teruk mana la...masih boleh bertahan..lgpn pun benda ni biasa bagi proses kelahiran..salah satu tanda bahawa kita sudah dekat dgn proses bersalin jadi harus berjaga-jaga..harus juga standby brg2 kelengkapan ke hospital masuk dlm bonet kereta...brg2 tu masih tak siap lagi...insyaALLAH akan cuba siap dlm minggu ni...sekarang sakit belakang yg paling ketara..kadang2 sampai tak boleh nak tido...akhirnye sambil main-main dgn bayi aku terlelap juga...bgn sahur pun mata dlm keadaan masih mau tutup dan bengkak...hehehe....

hari ni rasa sgt malas nak gi kerja sbb bdn sgt tidak larat..tapi paksa gak pergi sbb byk lagi kerja sekolah tak sattle..kerja opis pun byk kene buat sbb nnti nak cuti pnjg lak kan...lagipun tmpt aku ni takde pengganti..so susah la sikit..

k la..tu je...ntah bila lagi nak update sbb skrg malas sgt2...hehehehe

wassalam

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya