Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

23 August 2010

Tunggu hari...

Salam....

Penat sgt hari ni..tak tahu nape...mgkn sbb tunggu hari nak bersalin macam2 rasa ada kan..sampai tido pun tak lena sgt la...payah nak lelapkan mata..bila dah lelap mmg tak ingat dunia dah...

cerita pasal entry sblm ni aku nak masak mcm2 kan...so ni ada sedikit cerita la...aku cuma masak 3menu sahaja....

1. Murtabak segera...sedap sgt sampai sepupu n umi tak puas makan...nak tetamu jemputan sepupu aku sambil mkn nasi sambil mkn murtabak...hehehehe..alhamdulillah...sedap..lepas tu mlm pergi cari kulit popia balik sbb sepupu nak buat lagi murtabak utk bwk blk asrama...

2. Kek Lapis gebu...alhamdulillah sedap dan gebu..tapi ada bau telur..mgkn aku letak asen vanilla sikit sgt kot...ntah...tapi sedap...

3. Bakso...yg ni mkn ala2 bihun sup je....sedap la jugak...tapi klu wat betul2 stail bakso mesti lagi sedap...

4. Kuih raya...cornflakes bermadu...sedap la jugak sbb tak berapa manis sgt...

ok ni pasal menu yg aku dah buat....gambar takde malas nak amik gambar...

cerita pasal aku lak...hari sabtu lepas gi urut ngan bidan....nak betulkan kedudukan bayi...bidan ckp perut aku dah turun ni...n bayi senget sikit sebelah kanan...15minit urut aku pun balik...

so skrg ni tunggu hari je la....masa tunggu hari ni aku terasa bdn sgt2 letih...baby cam meragam je sbb dia n aku selalu terasa lapo nak mkn tapi aku tahankan gak sbb kene la ajar dia berpuasa awal2 ni...

k la...tu je...

rasa mcm nak baring jap...

wassalam...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya