Check up 1month

Salam...

Alhamdulillah hari dah dah 39hari berpantang...dan ada lagi 5hari utk habis pantang...pantang pun rasanya mcm tak pantang sgt pun sbb aku tidak melalui proses berpantang seperti org yg melahirkan anak secara normal..disebabkan operate byk lagi benda tak buat..tak urut,tak bengkong,tak pakai pilis atau param...n mcm2 lagi la...

Minggu lepas 1/10/10 check-up baby..bila sampai klinik rupanya klinik tutup...klinik just buat timbang n buat ukuran utk baby...berat Rizqin skrg 4.8kg...berat sungguh..aku dah tak terlarat nak dukung dia lagi2 la tgn aku cepat rasa lenguh...hehehe...nurse suruh dtg lagi sekali utk inject Hepatatis yg ke-2...
gmbr baru amik tadi..
kepala dah nak jatuh dari bantal...

5/10/10 aku pergi lagi sekali di temani suami disisi...kami gilir2 dukung Rizqin...hampir sejam tunggu nama Rizqin dipanggil utk pemeriksaan badan dia...kemudian baru inject..alhamdulillah nangis kejap je...hehehe..anak umi hero kan...tu pun masa inject jarum ngan picagari tercabut..yg tertanam jarum..nurse mcm panik je terus cabut jarum dari peha Rizqin...cuai betul...takkan tak leh nak ketatkan antara jarum ngan bdn dia tu kan..aku tak tahu la cukup dos ke tak ubat tu ngan anak aku...jgn ada effect masa akan dtg nnti...

lasak kan dia tido...

hmm...minggu ni aku dah start gi kelas..start sabtu lepas...sabtu aku ada Molk Training under Training & Development kelas, ahad pulak aku ada kelas HRM sampai 4.30ptg dari 9.00pg..tapi pukul 11.30pg aku dah balik sbb nak gi beraya rumah sedara mara...minggu depan dah final exam..byk sgt kene kejar dgn assigment masih byk lagi belum siap...huhuhu..nasib la kan...hehehe

k la tu je kot...

wassalam...

Comments

Popular Posts