Menanti Kehadiran Tetamu dari Kelantan

Salam...

Hari ni rajin nak update blog...muahahaha..bkn tak byk kerja...byk gile sampai aku tak larat dah nak wat...lagi la report yg aku wat asyik salah je...aku tak tahu mana yg silap...padahal copy paste formula officer aku je...ntah la..bak kata kak tuty kejadian ni akan berlaku sekali dlm setahun n kebetulan kejadian tu berlaku time aku menggantikan tmpt kak ida...ntah la apa la nasib aku ni....sabo je la ye....kuikuikui...usaha lagi jadikan diri yg terbaik...

Hari ni insyaALLAH maksu (adik bongsu mak aku) akan sampai ke rumah kami dalam tghr ni la kot...katanya nak gerak awal pagi so tak tahu la awal yg bagaimana...kuikuikui....

Tak sabar pulak rasanya yg jumpa sepupu2 aku yg masih kanak2 rebina tuh...anak maksu aku yg sulung Auni - 4thn, Amjad 3thn and Rayyan 7bln....hahahaha...Rayyan tu baya anak aku...diaorg kira 2pupu la kan...ke mcm mn eh?

Maksu aku kesini sebab paksu dapat smbg belajar kat UPSI-PJJ, dia kene daftar esok pagi, tu yg ke sini utk bermalam di rumah kami...Opah pun ada sama...TokAyah tak sure ada ke tak....

Kalau di ikutkan kawan paksu pun ada sama tapi Opah majuk nak ke sini gak so terpaksa la cancelkan pembawakan kawan paksu yg nak menumpang sekali ke sini...sian kawan paksu....

InsyaALLAH juga lepas sesi pendaftaran di UPSI tu nnti kami akan bergerak ke Cameron Highland utk bercuti2 rehatkan minda...idea ni Abah yg cadangkan n alang2 maksu pun ada sama kami ajak le mereka sekali...kami amik apartment makcik Amnah...kawan umi ada tinggal disana...so kami menginap di rumah yg mmg disewakan kepada pengujung2 cameron....hopefully perjalanan esok berjalan dengan lancar...Aminnnn


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Cerita lain pulak :

Kejadian Pagi Tadi....

Pada jam 7.30pg aku baru nak gerak kuar dari rumah utk hntr Rizqin gi rumah pengasuh....kemudian bila start kete, kete tu problem lak....baterinye dah kong....

Kemudian aku hntr Rizqin jalan kaki je le...nasib baik le dekat je kan...hihihihi....pastu pergi dekat kereta balik...ada sorg hamba ALLAH ni tolong suami aku startkan kete..baiki yg mana yg patut...rasanya bateri tu baru setahun beroperasi takkan dah abih kot....

7.41pg BBM kak saffura (my boss) kata lewat sikit sampai opis.....n bila dah sampai trs beli mknn dan terus mkn dan terus wat kerja...lambatkan sampai semua kene terus...tak leh rehat2 dah...hahahahaha.....hubby ckp kene tukar bateri balik kerja nih....

TAPI


Aku lupa nak masak bubur nasi Rizqin hari ni....Dah tipun umi tak berangkat pun....haiyo....tak leh nak harapkan pengasuh takut dia byk kerja rumah..susah gak tuh...rasa cam nak balik skrg jeh....huhuhuhuhu...

Lorh...Sakit lak kepala aku nih...huhuuhuhu.....

k la..tak nak taip dah....

tata

wassalam

Comments

Popular Posts