Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

21 March 2011

Percutian Mengejut - Cameron Highland

Salam....

Letih pulang dari tanah tinggi masih terasa...hahahaha...penat dgn naik bukit turun bukit dan sebagainya, layan karenah kanak2 rebena mmg cukup meletihkan...bila tgk gmbr br perasan aku tak amik lgsg gmbr ngan adik aku no 2 tuh...huhuhu dia sebok jaga sepupu dia yg masih kecik....


Meh kita tgk gmbr, yg pasti percutian yg kelam-kabut membuatkan aku byk lupa brg2 yg asas yg patut di bawa bersama...hahaha...nasib badan la...

 otw ke sana..kabus tebal + hujan = SGT SEJUK

kat pasar malam cameron...tgh hujan..landing kat kedai n amik gambo...

dah pakai sarung tgn makan lak budak nih...
org tak nak dia sejuk tapi dia mkn lagi sejuk tgn dia

menikmati waktu tido dgn puas n lena...

 syok tgk dak cik nih tido...

 bgn tido terus gi MARDI

 mood gmbr sgt baik..walaupon mata dia melilau tmpt lain..
20 C time nih
 apa la yg dia dok perhati tuh..

 amik gmbr ngan umi n amin...

 with umi, maksu, auni n rayyan...
rayyan tu baya anak aku...

 yg dok meraung tuh anak maksu gak...
kepala dia tersepit kat pintu masuk MARDI...sabo je la

 rizqin nk petik bunga matahari...
puas panggil takmo dengar

ni dari pandangan lain....tgk tgn dia tak reti diam

ni mata dia dok tgk air terjun kat kaki aku...hahahaha

ye...muka rizqin...aku gemoknye....

 roz putih sungguh gebu

 ros merah

 ros pink

ros kuning

kat MARDI-ladang teh dia

Kobis

tak tau apa nih tapi cantik...putih je....

 rizqin nak petik anggur...tak masak lagi la syg...

 strawberry MARDI...
masa pergi dah SOLD-OUT...

 amik gmbr je la wat kenangan

 pntg tgk semua nak pegang...

 lagi bunga2

 bunga raya...

 pelbagai jenis bunga

 mata dak cik nih....

 my umi n abah...

 rizqin n hubby

 haippp....mkn daun dah....

 ni pun nak mkn lagi tapi hubby sempat jauhkan dia dari daun2 tuh...
tgn dia masih pegang itu daun doh..

 ladang teh...otw balik dah nih...

 tak larat nak dukung la nih..BERAT..

last shot....dah balik...balik...

dah tu turun TAPAH je terus jam.....huhuhuhu...tension...sampai rumah dalam kul 10mlm...berhenti sekejap di hentian DENGKIL utk rehat n mkn...balik terus basahkan badan, tukar baju rizqin n terus paksa rizqin tido...

nasib baik terus tido dak tuh...

k la tu je..

kerja nih...

tata

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya