Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

19 April 2011

Nak Tengok Rumah Baru Saya?

Assalamualaikum....




ini la rupa rumah baru saya...belum siap lagi....

k la tu je...

tata

wassalam

8 comments:

  1. rumah teres setingkat ke?nampak luas..

    ReplyDelete
  2. kat mana ni nadia? nilai ker? taman aper?

    ReplyDelete
  3. Taman Gadong Sha...Jalan lama gi Seremban....

    ReplyDelete
  4. akak, nanti buat pre-house warming jangan lupa ajak! nanti adah tolong potong2 sayur/bawang. HAHA ;)

    ReplyDelete
  5. hehehe..insyaALLAH awal thn depan masuk...tak pun awal bulan 12 kot...tgk keadaan budget sbb nak decorate dapur tu...nak wat kabinet kitchen..cukup budget insyaALLAH pundah awal lagi...pening dah tgk rumah umi penuh ngan barang2 akk tambah lg dlm bilik...tak tahu dah nak letak celah mana dah brg..semua selit2 je...terukkan....

    ReplyDelete
  6. nad, pasni berdikari la kan.. umah sendiri smua kena wat sendiri.. nanti mesti asyik tgat nak blk umah mak je.. mcm aku

    ReplyDelete
  7. hihihihi...tu la blm pindah pun dah terpikir...boleh ke buat semua benda tanpa ada org lain bantu???tu je yg paling aku takut...tapi kat dapur aku tak takut sbb suami sedia membantu dan mengganggu....hahahahahaha....

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya