Banyaknye Resipi

Salam...

Hallo...lamanya tak update blog..update pun takat nak luahkan rasa penat yang amat terhadap pekerjaan...hehehehe...POYOS...

Dulu masa zaman takde kerja kat opis aku rajin bebenor cari resipi dlm internet tapi nak apply kan menjadi realiti masakan macam hidup segan mati tak mahu = MALAS GILER... plus minus jugak sbb takde masa or tak sempat nak memasak akibat sesuatu yang tidak dapat dielakkan...hahahaha...tgk byk sungguh ALASAN...terukkan...

Aku suka tgk blog kak hanna...cikgu sekolah yg rajin memasak...baru balik dari Jepun selepas suaminya tamat PHD disana...best sgt tgk masakan2 dia..skrg ni yg sempat aku wat dari blog dia kek lapis dan nasi ayam...yg lain berhabuk je...aku ingat aku nak print sikit2 nak wat buku...simpan baik punya...takpun pergi kedai jilidkan resipi2 tersebut....hahahaha....macam byk duit je tapi bagus gak kan....hahahahahahaha

Eh k la...aku sibuk sebenarnye ni...ada lagi beberapa tenant kena call utk kutip hutang....

tata..

Salam Sayang

NaNaD's

Comments

Popular Posts