Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

23 June 2011

Rizqin 9 Bulan

Salam...

Semalam check-up Rizqin 9bulan...Rizqin dah nak masuk 10bulan baru nak gi check-up??? Mari salahkan nurse tu..hahahaha...Anak umi ni tinggi 73cm..berat naik sikit je 8kg..lilit kepala 44cm...BMI Rizqin jatuh sbb ketinggian dia tp nurse ckp ok..semua baik2 saja...smlm jugak patutnye kene jumpa nurse gigi tapi tak dpt sbb lama sgt tunggu dan Rizqin sudah mengamuk nak tido...3.30ptg aku terus balik tanpa jumpa nurse gigi..huhuhu...alamatnye mggu depan kene pergi balik utk temujanji dgn nurse gigi...huhuhu..letih..letih..balik je aku terus BF dia..tapi tak tido2 pun..siap bgn dan main lak atas katil...akibat GERAM yg amat sgt aku terus masukkan dia dalam buaian..tak sampai 10minit Rizqin tido lepas sumbat dengan puting...hahahaha...

ok la kita tgk la gambar kat bawah ni...makin nakal si kecil nih...penat sgt nak kejar dia....hehehe





ok...

wassalam..

tata

2 comments:

  1. mesti dia aktif kan....pergi sana-sini

    ReplyDelete
  2. ha'ah tak larat nak kejar dah...hahaha

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya