Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

08 July 2011

Makan-Makan Hari Jumaat...

Assalamualaikum...

Hallo kawan-kawan....alhamdulillah kenyang sudah makan tengahari tadi...bestnye..makan kat Giant, Nilai.... Nak tahu apa yg kami makan dan apa yang kami beli.. Kita tengok ye... Oh ya lupa nak bagitahu saya pergi dengan teman opis kak zihan sebelum pergi rehat kami pergi HQ amik pass untuk melawat airport Semenanjung Malaysia...

ok jom tengok...

 Ayam Penyet..nyum..nyum...pedas giler sambal dia...

 tauhu + tempe goreng...terangkat...

 Pecal...sedap tapi pedas sangat2....

 nasi putih...tu pun nak tunjuk..hahahaha

honeydew dan laici shake...best sgt..

baju baru Rizqin..ada offer kat anakku..

k la tu je...

tata

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya