Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

06 July 2011

Gambar Rumah Penginapan Di Cameron Highlands

 Assalamualaikum...

Selamat pagi semua...hari ni ada beberapa gambar dari pendrive (yeay..akhirnya berjaya membawa pendrive)...so terjumpa beberapa gambar dalam rumah penginapan di Cameron hari tu..sebenarnya ni rumah kawan mak aku..suami dia pengarah MARDI disana...so kebetulan masa kami pergi memang kosong..jadi bernasib baik...huhuhu...

Jom kita tgk rumahnye

 ok kita mulakan dengan gambar sepupu aku...hehehe...

 ini ruang tamu..sebenarnye besar lagi tapi aku ni 
mana pandai nak menangkap gambonye...

luas sebenarnye..3bilik..nampakkan ada meja makan tu...
sebelah meja makan ada dapur..semua lengkap..
dapur gas, rice cooker, microwave pun ada, peti sejuk..
klu korang nak dtg tggl bawa barang basah n kering je..periuk semua dah ada

 nampak adik n laki aku dok melepak tuh...hahahaha

 ini salah satu bilik yg sempat snap...tak dapat nak snap 
banyak sebab kamera aku nak abih bateri..

ok last sekali..bilik no 2..tapi aku dok amik gambar sepupu aku ni..
auni n amjad

k la..tu je..jap gi gambar Rizqin mandi kat Ulu Bendul..

Wassalam..

1 comment:

  1. as salam.. saya nk tanye brape ya sewa penginapan tersebut, n ngan sape kite bleh contax? thnx ^^

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya