Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

06 July 2011

Mandi-Mandi Di Ulu Bendul, Negeri Sembilan

Assalamualaikum...

Hai..jumpa lagi ye..kali ni saya nak tunjuk gambar anak saya main air kat Ulu Bendul, Negeri Sembilan...ada gak beberapa gambar lain di tempat kenduri Felda Keratong, Pahang...

 gambar ni masa tgk org silat...

 dia wat mata sepet...kuikuikui...

 ini anak nazri....tua sebulan ngan Rizqin

 ini gambar gigit cenderahati pengantin...

 ini dah sampai Ulu Bendul...makan dulu...

 ok..meh celup sikit kaki Rizqin dalam air...hahaha..
time ni dia macam terkejut sebab air sejuk....

 kali kedua celup...ok..siap tengaok ayah dia n senyum2..dan siap lompat2 dalam air...

 senyum...besh rupanya main air...

 dia wat muka dah...hahaha

 senyum lagi...

 tengok dia hentak-hentak kaki dia..bila air kene muka dia stop jap..
pastu hentak-hentak balik..

ok..ni gambar last main air..tak leh main lama-lama...sejuk...

k..tu je yang ada...gambar lompat-lompat ada tapi kabur..so tak masukkan dalam ni....

wassalam...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya