Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

24 August 2011

Sebaknye..

Assalamualaikum...

Entry ini utk kak alin yg baru kehilangan anak gadisnye yg berusia 2tahun 7bulan ke Rahmatullah pada 22Ramadhan hari tu..sebak dada aku membacanya...aku tak tahu mcm mana beratnya dugaan itu ditempuhi oleh kak alin..

link kak alin..klik HERE

Buat Kak Alin..

Sabar dengan dugaan hidup ini kak....saya harap akak kuat hadapinya walaupun saya tahu kalau saya kat tmpt akak mgkn saya tak sekuat akak...sabarlah akak...jaga Darwish elok2 ye akak..jgn abaikan dia ye....Maaf andai tulisan saya buat akak rasa sedih....

dah tak tahu nak tulis apa...aku rasa tak puas nak tatap gmbr dania..dia sgt comel.mmg bertuah kak alin dapat anak seperti dania....hopefully kak alin sabar....sentiasa berdoa kesejahteraan dania....jgn nangis lagi..nnti dania sedih...

salam sayang dari saya...

takziah kak...
kawan2 blog marilah kita sedekahkan Al-Fatihah buat Dania Emelda Aqasha..semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang yg solehah....ameen

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya