Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

14 September 2011

Boleh Ke Bergaya Bila ada Anak Kecil?

Assalamualaikum n Selamat Petang....

Hmmm..sedang merungkai persoalan boleh ke bergaya bila ada anak kecil lagi2 dpt anak selasak anakku...hahaha...jawapannye boleh tapi tak boleh....haih...macam mana tuh???

Ikutkan pengalaman:

1. Boleh bergaya bila baby mencapai 2bulan - 10bulan sebab:
a) masa ni baby belum lasak lagi
b) baby belum pandai nak gigit ke apa kebenda (lagi2 baby yg belum ada gigi)
c) baby belum pandai nak heret tudung mak dia...
d) belum ada emosi GERAM dekat mak dia...hahahahaha

2. Tak boleh bergaya apabila:
a) bila baby dah ada gigi...ikut pengalaman anakku telah makan berlian yg ada kat kerongsang diatas bahu..nasib baik sempat korek..kalau tak berak keluar berlian balik...huhuhu...
b) abih senget benget tudung terutama pakai selendang bila dia ada emosi GERAM dekat mak dia...anakku siap nak gigit pipi saya bila dah GERAM sgt...hahahaha
c) takut kerongsang yg ada kat bahu terbuka sendiri...takut jarum kerongsang terkena mata bayi..

so korang rasa macam mana?apa pengalaman korang bila korang bergaya...saya tak boleh nak bergaya sebab anak saya GERAM n jeles tgk saya bergaya.lagi la bila dok rapat2 ngan ayah dia lagi la nak mengendeng nak rapat gak...hahahahahaha....JELES la tu tgk mak n ayah dia nak berasmaradana tuhhh..

k la tu je...

Wassalam....

2 comments:

  1. jgn kate bergaya..nk make up pn kene pk 2 3 kali nih sbb anak ku itu suke sgt jilat muka mama die time dlm kete..pastu gelak2 grrrr..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya