Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

03 November 2011

My Konvokesyen Day

Assalamualaikum.....Selamat Petang....

Alhamdulillah..dapat jugak upload gambar konvo aku nih...tu pun pakai laptop abah...laptop aku ni dah ketinggalan zaman..tu pasal dia biol je walaupun aku dah guna streamyx tau......

Sebelum tu aku nak cerita sikit la kejadian masa konvo tu..almaklum la terbangun lambat maka kelam-kabut la keadaannya...kami pada mulanya nak gerak pukul 6.30pg tapi tergerak pukul 7.00pg..masuk dewan 7.30pg....huhuhu...cuak seh...sampai dekat pukul 8,00pg rasanya..rupa-rupanya ramai lagi yang lambat daripada aku...huhuhuhu...

Ok jom tengok gambar




ini gambar setelah berkumpul di belakang dewan utama...
tudung pun tak betul dah...hahaha


ini gambar dalam dewan..org dok berucap kita sibuk bergambar...


gambar selepas selesai majlis....


senyum...dalam hati lega dah habis belajar.....
sambung master pulak ye....


ambil gambar kenangan.....


see...Rizqin dah mula nak mengamuk.....


asal le gambar aku muncung lak nih...
menahan kepanasan...
bersama ibu,umi dan rizqin.....


bergambar bersama suami dan anak.....


tembamkan aku...huhuhu


bersama umi...

ok la tu je la ye...nanti utk gambar dinner lak ye....

tata...

Wassalam

2 comments:

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya