Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

04 November 2011

Gambar Area Putrajaya & Cyberjaya

Assalamualaikum...Selamat Pagi...

Saya sekarang bersidang di Kuarters KLIA...hahaha..MC sebab pening yang amat sampai rasa nak terbalik..huhu....Rizqin hantar pengasuh sebab aku tak leh nak jaga dia...aku tak leh nak dukung dia...hari ni memang tak dukung dia..hantar pengasuh pun ayah dia yang hantarkan...even jemur kain suami yang tolong jemurkan sebab aku dok jemur ada 2-3kali nak terjatuh..alih-alih suami suh diam-diam tapi tak buat pun macam tu pasai aku banyak lagi menda nak kene buat..takkan nak suruh suami je buat...huhu..takpe wat pelan-pelan...

Hari Sabtu 22 Oktober kena hantar jubah+ambil gambar konvo so sebelum hantar tu pergi la melaram ambil gambar mana-mana dulu sebelum pulangkan..mula-mula nak ambil gambar studio tapi abah takmo amibil gambar sama...sobsobsob..tapi aku faham la sebab dia mmg tak suka bergambar nih...so jalan-jalan sampai sesat gi Cyberjaya...masa kat Cyberjaya jumpa la tasik cantik so ambil le gambar kat situ...kita tengok dulu gambar kat Cyberjaya..hehehehe


gambar bersama anak kesayangan...haha
gambar menahan panas...


acu husband nak klik aku terbersin pulak....


haha..sama la ni..tahan panas


posing sikit....hahaha


kasi tengok Rizqin pulak...


apa la yang dijenguknya tu....


ok gambar dengan Rizqin lagi...


dan lagi..tengok dia pijak kasut aku...huhuhu

Lepas tu terus ke Putrajaya....cari la jalan nak kuar ke putrajaya pulak....hahaha..sesat barat...al-maklum le jarang pergi kesana....dah janji dengan sepupu jumpa kat masjid besi..ajak dia photoshoot sama guna DSLR pulak..tapi gambar tu tak sampai dekat tangan aku lagi..so yang tu kene tunggu....jom tengok gambar sekitar Putrajaya pula...


ni dah nak sampai masjid besi....


dengan Rizqin pulak


lagi...tak reti dok diam so dukung le..


kabur but I like...


lagi....hahaha


ni dah sampai masjid besi...


Rizqin cakap apa ngan ayah...


muka tahan panas


ok..ni senyum apa ntah...


ok sini pun layan...


gambar Rizqin pulak...ayik gambar umi je kan..


lagi..comel tak?


dan lagi...


aku pun tiru Riziqn..ayah dia suruh..


kesayangan aku...


teman Rizqin berjalan


ok sampai dah sepupu aku..Rizqin gaya org sibuk ngan talepon...


ok lagi muka aku...hahaha


Rizqin dah ngamuk....itu sepupu saya Eya..


ini Icin...


Tasik Putrajaya di Masjid Besi


last Rizqin dgn pokok..tadi pokok gemuk skrg pokok kurus..

k la..korang..tu je enjoy ye..

Wassalam..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya