Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

22 November 2011

Syabas MALAYSIA!!!!

Assalamualaikum dan Selamat Pagi...

Alhamdulillah...Syukur ke hadrat Illahi Malaysia mendapat Emas untuk bla sepak...bukan senang tu Malaysia nak menang..perlukan semangat yang kental...bukan calang-calang group tu diaorang kene tempuh..semua gah-gah orangnya...nasib baik gruop Malaysia tak kena erti putus asa....

Hmmm.....memang rasa suspen je bila Indon dapat jaringkan gol dulu..pastu baru Malaysia...lepas tu bila 1sama aku takut betul kalau Malaysia kaah...dengan pemain Malaysia macam ntah pape..rasa macam nak cepuk je kat 2-3 org pemain tu sebab tendang ikut sukahati...amboi...pandai je aku nak cepuk org tuh..macam le aku n pandai main...

k la tak tahu dah nak tulis apa..apa2 pun TAHNIAH MALAYSIA....

wassalam

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya