Charles & Keith

Assalamualaikum..Selamat Tengahari/Petang...

Setelah penat menaip ini dan ini..Tengahari tadi saya pergi jalan-jalan kat Terminal Sattelite, KLIA...Memang cadang nak beli something sebab yang saya nak beli ni dah 2tahun saya pakai..sebenarnya sayang lagi nak tukar yang tu sebab itu first present dari suami..walaupun murah je tapi sentimental value ada kat situ....Takpe la disebab benda tu dah koyak so saya dah niat nak beli baru..hehehehe..jadi jalan-jalan pergi Charles & Keith... Cantik-cantik handbag, wallet, sandle, shoes... Memang cantik-cantik.. Tahan diri je ye.... Beli yang betul-betul nak guna...Nanti membazir....

Jom tengok apakah barang itu.....

jeng..jeng...jeng..

 apakah di dalam itu??

 apa kebenda la dalam beg tu?

tarrra..
ini la wallet yang menjadi pilihan saya... 
Cantik?

 komponen dalam dia...
banyak kan?

ada lagi...boleh sorok duit kat situ..
kuikuikui

komponen lagi satu...

Harga? Tak mahal tak juga murah... Sedang elok... Memang kebetulan ada simpan duit sikit so boleh la beli.. Lagi la dapat less 10% untuk staff airport.... Lepas membeli kami makan-makan pulak... Nak tahu makan mana.... Haaaaa tengok bawah 





Makan kat Nooodles... 40% diskaun for staff... Berbaloi-baloi... Sedap pulak tuh.... Saya akan bermasalah kalau makan disini... Masalahnya saya tak boleh nak buat keputusan nak makan apa sebab semua sedap-sedap.....hahahaha...terukkan..... Pencinta Makanan tu yang dah overweight saya nih...hahahaha...

K la korang tu je la ye...

Wassalam

Comments

Popular Posts