Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

11 January 2012

Jalan-Jalan Dataran Nilai

Assalamualaikum...Selamat Pagi...

Korang sihat? Selamat datang ke blog saya ni...blog ni kejap-kejap ada gambar kejap-kejap takde gambar...semalam saya dok godek handphone terjumpa la gambar ni...Gambar pergi berjalan ke Dataran Nilai.. Ambil masa 15minit dari KLIA Kuarters...


Sebenarnya Dataran Nilai ni boleh dikatakan tiap minggu mesti ada gerai sebab ramai yang datang sini beriadah....Seronok tengok diaorg..Saya dan suami pergi situ nak tengok baju Boboi Boy untuk Rizqin..Dia dok sibuk ngan Boboi Boy je..

Jom tengok gambar kat bawah ni:


Dataran Nilai....

Sesak dengan orang....

Rizqin dengan ayah....

Rizqin kena dukung...Tak reti dok diam...

Snap cepat-cepat...

 
 muka tak puas hati...hahhaha

Cari punya cari...Takde baju Boboi Boy...Bila bagitahu dia baju tu takde dia nak juga... Jadi kami ke Nilai 1.. Sebelah je dengan Dataran Nilai...Nasib baik ada....Warna baju pun dia pilih sendiri....Nanti saya snap gambar bila dia dah pakai baju tu nanti....

K la korang nak buat kerja pulak ni...

Wassalam

1 comment:

  1. kalau ke sini, kita org main layang-layang tengah padang...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya