Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

10 January 2012

Jusco, Seremban 2

Assalamualaikum dan Selamat Petang

Hai kawan-kawan umi.... Semalam kan Rizqin ikut umi, ayah dan nenek pergi Jusco, Seremban 2.. Umi nak beli barang untuk pergi Teambuilding hari Jumaat, Sabtu dan Ahad ni.. Umi beli baju t-shirt 2helai, baju ayah sehelai, puting susu Rizqin 2paket dan seluar sukan 2helai..Meriah tau umi membeli-belah..

Lepas dah beli semua tu Rizqin rasa macam nak main jeeeee.... Rizqin tunjuk la kat ayah Rizqin nak main helikopter dengan kereta.. Ala yang bunyi-bunyi tu... Ada lagu.... Lagu dia best tau... Lepas habis main Rizqin rasa nak main lagi tapi ayah kata nak balik dah.. Rizqin pun menangis nak main lagi... Tapi ayah buat tak tahu je. Tapi Rizqin nangis kejap je...hikhikhik...Rizqin kan HEROOO.....hehehehehe..Malu pulak Rizqin ni....

Jom la tengok gambar Rizqin ni :







 

Rizqin suka sangat...nanti Rizqin nak ajak umi dan ayah datang sini lagi la...Seronok.....

Wassalam....

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya