Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

13 February 2012

My Friend Wedding

Assalamualaikum...Selamat tengahari....

Gambar ni 5 Feruari lepas...Di Desa Pandan...Majlis perkahwinan kawan baik saya di Kolej dulu (KUIS)...bila tengok gambar ni rasa nak nangis pulak..rindu kat diaorg..walaupun jumpa beberapa jam tapi sangat2 bermakna....

Love u all....tengok gambar ye...



 Sal bersama suami dan rakan-rakan....


 versi bersama kanak-kanak kecil..anak saya dan anak wanie...


 gambar ni kelakar sebabnya anak-anak tgh posing cute..hehehe


 kami berlima...

 ada 2 lagi bujang tapi tinggal sorang je available....


 Rizqin with Ayah...


 Rizqin with Ummi...


Kami...
Bakal pengantin bertudung hitam bulan 8 ni..
bertudung maroon di bawah bulan 3 thn dpn ni..
2org kat bawah tu adik wanie....
semoga bahagia hendaknya...

Kita tunggu bulan 12 ni pulak..Untuk perjumpaan seterusnya..tak sabar nak jumpa kawan KUIS yang lain....Masa majls ada yg lain datang...Yuli dan Faezah tapi tak sempat nak bergambar bersama..gambar n pun dihujung majlis....

Semoga ikatan ini kekal selamanya...ameen

Tata

Wassalam....

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya