Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

06 March 2012

Lagi 20 Hari dan Lagi 8 Hari.........Dan 4 Hari Lagi.....

Assalamualaikum dan Selamat Pagi....

Mesti korang tengah fikir apa la yang hari lagi-lagi dan berlagi tu....hehehe...Ada 3 menda yang perlu saya ingat..semua tu tarikh-tarikh penting dalam hidup saya....tarikh-tarikh tu saya akan ingat sampai bila2 kecuali yg banyak puluh hari tu bukan la ye.....Meh sini saya kasi explain apa la yg berhari-hari tu kan....kita mulakan yang banyak dulu baru yang kecik ye...

20 Hari :
Bersamaan puasa yang perlu saya ganti tahun ni....Gile banyak kan..Sebenarnya saya kena ganti 22hari tapi saya dah puasa 2hari termasuk hari ni..Cuba untuk puasa setiap hari Isnin sampai Khamis....InsyaALLAH...

8 Hari :
Bersamaan Anniversary yang ke-3 pada 14.03.2012 ni...saya pun tak pernah teringat yang tarikh tu ada makna tersendiri..secara kebetulan..mesti semua tahu kan 143 tu apa...143 tu kan "I LOVE YOU" hahaha...

4 Hari :
Adik kesayangan saya Adah akan melangsungkan majlis akad nikah bersama kekasih hati....Dan Walimatul Urusnya pada esok harinya...tak sabar sebenarnya...Nak pergi juga ke rumah pengantin Lelaki di Johor tapi tak pasti jadi ke tak.. Tengok keadaan kewangan dulu macam mana....

dan satu lagi tarikh yang saya ingat sampai sekarang....biar saya je la yang tahu ye...takmo kongsi-kongsi..hehehe...

tu la ye setakat ini...

Wassalam

p/s: semalam sahur dengan meehun goreng singapore..nak tahu resipi boleh pergi sini....dap dap dap

1 comment:

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya