Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

16 March 2012

Sedap Tak Kawan-Kawan

Assalamualaikum....Selamat Pagi...

Alhamdulillah bersiaran lagi kita di alam maya kan...kalau saya sempat update cam gini la rupenya.....saya nak tunjuk something kat kawan-kawan ni....





nampak sedapkan..saya dapat voucher dari MilkADeal.....tapi tak tahu bila nak tebus..paling dekat baskin ni kat Alamanda...Nanti saya akan kesana la 2minggu lagi....nak join gak jom la klik sini... cari je...

ok tu je


Wassalam

4 comments:

  1. kena jadi ahli milkadeal dulu....

    ReplyDelete
  2. nampak sedaplah..tapi sy xpernah cuba..sini xde BR

    ReplyDelete
  3. sodap..tetiba mengidam lak aku ..huhuh

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya