SEGMEN PKA RAHIM : SURPRISE..!!!

Assalamualaikum....

Tuan blog ajak saya join segment dia..so saya pun dengan rela hati mengjoinkan diri...hehehe...sorry ye pka lambat sikit..akak baru semalam naik opis ye......

Nak Join Juga? Boleh...Meh baca entry kat bawah :


1. Letak header blog miss pka, lepas tu link kan ke entry ni..

2. Tajuk segmen.. SEGMEN PKA RAHIM : SURPRISE..!!!

3. Buat entry mengenai sebarang kejadian yang sangat mengejutkan yang pernah berlaku dalam hidup anda.. contoh : surprise party ke, jumpa hantu ke, dan macam-macam lagi.. janji anda pernah rasa terkejot bangat ibarat jantung berhenti berdegup seketika di saat itu :)

4. Siap cerita tag kan rakan blogger korang yang lain tau. tak kisah nak tag berapa ramai pon.. :)

5. Dah siap semuakann.. so boleh lah tinggalkan link url korang di ruang komen entry ni ye..

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Kejadian yang menterkejutkan saya 4tahun lepas....Mari kita imbas kembali......

4Tahun lepas:

Masa tu dah hujung tahun 2008 kalau tak silap....saya ada la kawan sorang guy ni..kawan betul-betul time bulan puasa....kawan macam kawan biasa-biasa je macam balas sms, buka puasa sama-sama dua kali kot...sekali tu ramai-ramai, kali kedua berdua tu pun kat UPM sebab saya ada kelas kat sana dan dia volunteer nak temankan saya pasal saya tengah demam....lepas tu biasa-biasa je la.....yang menterkejutkan tu malam raya 2008 tu dia sms saya kata nak amik saya jadi surirumah dia....haaaaa....terkaku la juga time tu ye la kenal baru sebulan dah ajak kawin...hehehehe....akhirnya bulan March 2009 saya selamat jadi Isteri dia....hehehehehe

Takpe la sekarang ni alhamdulillah selamat dah pun jadi Isteri dia tu...dia banyak tolong kat rumah....jaga anak apa..lagi-lagi bila penyakit pening saya sampai aduh..tak leh nak wat kerja sangat...buat pun slow-slow je....so dia yang akan ambil alih....

Eh..dah lobih nih....orang suh cite lain ko dah melalut lain so, stop sini aje la ye.....

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Saya nak tag kat semua yang baca segment ni......hahahahaha...Anda kena......


Wassalam.....

Comments

  1. owh sweetnya cita akak.. hehe

    tq join segmen pka :)

    ReplyDelete
  2. dri segmen sama....
    Sweetnye.... =D Tharu kalau ada yg buat cmtu....

    http://ayuejean.blogspot.com/2012/04/segmen-pka-rahim-surprise.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya

Popular Posts