Yeay...Header Baru...

Assalamualaikum....Selamat Tengahari...

Baru selesai buat header baru..Try & Error....Hmmm...Sebenarnya penat lagi ni.. Tapi saya paksakan diri pergi kerja sebabnya ramai dah takde kat Office... Ada dalam 4org Officemate kami berpindah ke Offiice HQ...Nasb diaorang dah tahu masih ditempat sama..Tapi nasib saya belum tahu lagi....Bahagian saya kerja ni sebenarnya banyak kepada finance, ye la kan kutip duit call tenants untuk dapatkan bayaran sewa kedai, service mereka pada MAHB..bukan senang tu..tiap-tiap hari call tanya bila nak bayar...Eh wat cerita sedih pulak..tapi saya harap sangat tak masuk finance..doakan saya tidak di transfer ke finance ye kawan-kawan....sebab apa takmo..ada lah.....

Cantik tak header baru saya..gambar terbaru lepas balik kampung...saya pergi Tanah Rata hari Sabtu & Ahad lepas....percutian yang mengejutkan....hahahaha....

Gambar-gambar cantik di Kedah dan sepanjang perjalanan saya ke sana akan saya upload kemudian..saya nak transfer dulu gambar-gambar tu semua dalam pendrive baru saya letak dalam blog ye....

Ok la ye semua...saya nak solat dulu la...

tata....

Comments

  1. Simple dan Nice...Buat sendiri nih puas hati kan?hehehehe...ok tunggu entry pict jalan2 u lak t...

    ReplyDelete
  2. nivelah..ayu pun tak pandai buat.hehe

    ReplyDelete
  3. salam kenal. i like sangat blog ni comel. i baru follow blog ni.follow i balik ye..tq..:D

    ReplyDelete
  4. comeeeeeeeeeel! {tekan butang LIKE!}

    ReplyDelete
  5. hi.. jom join segmen pka nak..??

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/04/segmen-pka-rahim-surprise.html

    terima kasih :)

    ReplyDelete
  6. dyabunga: hehehe...thanks...
    sumesakan: tq
    are_lin@ayu: download photoscape insyaALLAH boleh

    cik nur: tq
    Sherwiieyna : dah follow juga blog awak...blog awak pun comel...baby pon comel....

    Adah : LIKE jugak..hehehehe

    Pka: akak dah join...yeay...tq

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya

Popular Posts