Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

08 May 2012

Lamanya......

Assalamualaikum....Selamat Pagi..

Saya tak lama tulis-tulis ni sebab saya tak sihat.. kepala berdenyut-denyut... bukan hari ni ye berdenyut-denyut dah banyak hari dari malam Jumaat... Saya rasa macam bukan orang yang normal bila badan tengah berpeluh dan hilang je peluh badan saya sejuk yang amat... suami pelik juga sebab kejap dia tala tangan dia ke kepala saya sejuk je... bila time saya tengah sejuk sangat-sangat badan saya kemain panasnya..... hmm.... sebenarnya hari Rabu lepas saya dah pergi klinik.. tekanan darah saya 100/60 doktor cakap normal tapi rendah... kira ok la.. lepas tu dah malas nak cek... Kebetulan semalam saya cuti sebab pengasuh Rizqin maknya baru meninggal jadi mintak cuti hari Isnin.. tunggu tahlil habis untuk 3malam.. takpe la... jadi alang-alang bercuti tu saya pergi buat rawatan Homeopathy.. kata ustaz ada masalah saraf....jadi ambil ubat untuk anak sekali RM48...

Ok...cerita hari ni saya dapat berita yang mengejutkan dan nak pembaca-pembaca doakan sekali.... Pakcik saya koma....dia demam panas dan kena sawan... dan sekarang koma di hospital... Hantar kat Machang tapi pergi ke Kota Bharu... Mak ayah saya dah nak bertolak balik kampung rasanya... nak mintak korang doakan pakcik saya cepat sembuh dan doakan semoga perjalanan mak ayah saya kesana berjalan dengan lancar ye...

Terima Kasih....

2 comments:

  1. semoga semuanya sihat2.. insyaallah.

    ReplyDelete
  2. sem0ga pakcik awk sihat dan kembali bertenaga seperti biasa .

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya