Tempahan Pertama Dari Officemate

Assalamualaikum....

Kali pertama ambil tempahan dari officemate untuk birthday anak dia pada 5 November yang lepas tapi offcemate nak kek ni hari Jumaat sebab senang nak wat party dengan family...

Maka pada 9 November iaitu masa hari lahir saya, saya bawakan kek tempahan ni..... Rainbow cake... Kali ke-3 saya buat kek ni....

Kek ni saya buat icing cream cheese....

Sila la jengah-jengah kek saya ni


layer by layer saya letak fresh cream

ni hasilnya....

masih kosong... baru deco bahagian bawah..

 Esoknya gi Office baru deco betul-betul... tulisan je yang kena bagi cantik lagi...

Hasil selepas semuanya siap....

tada.... Siap sepenuhnya

ni la rupanya bila dah di potong....


Tu je....

Harga saya charge 2kgs RM80....

Wassalam....

Comments

Popular Posts