Holla!!!!

Assalamualaikum...

Bersiaran saya di Office.... Yup!!! Belum balik lagi dari kerja... Tunggu En.Husband dia kata lambat sikit siapkan kerja hari ni....

Apa nak cerita ye...

Minggu ni I got 4 orders from my officemate.. Hari Isnin dan Selasa lepas... Hari ni get ready to doing fondant icing.... Why I'm doing fondant icing sebab my tulisan very bad u see...... Malu nak tunjuk... hohooho... So sape nak order sila la order... Area KLIA, Salak Tinggi, Bangi, Nilai dan yang sama waktu dengannya.. Dah siap hias guna fondant kek I will update to you all as soon as posible... Tunggu Jumaat ni tau....

My husband ada interview hari ni... Dia pakai one suit barang hantaran 3tahun 9bulan + + yang lepas... hahahaha.... Baju, Seluar, Kasut, Tali Pinggang... Semua yang jarang pakai... Pakai 2 ke 3 kali je..... tapi sayang... Tali pinggang dah hancus dah... Rugi je tak pakai lepas nikah....heh...


My baby pulak asyik tido pukul 1.30pagi onwards... Oh my.. Aku rasa mata aku dah look like panda dah... Dah la bam bam... Pastu kurang tido pulak.... Saya harap sangat jangan la ada sakit kepala or pening yang melampau....

Apa lagi nak update.... Baik la hari tu dah abihkan duit..... Esok saya update la ye... Ngantuk tahap gaban dah ni... Tak leh nak proses apa nak di tulis.... Malam ni dah start nak buat fondant icing... Doakan saya kuat ye..... Babai.....

Daaa

Wassalam


Comments

Popular Posts