Apa Nak Buat Hari Ini????

Assalamualaikum....

Hari bangun lambat.... Sedar dah pukul 7.00pg.... Sampai office tak pasti pukul berapa sebab tak tengok jam dan tak punch!!! Good Job!!! Dah terkocoh-kocoh semua tak ingat.. Nasib baik order kek hari ni saya ingat nak bawa lilin n pisau kek *nasib baik* biasa dah lambat confirm tertinggal...huhuhu....

Nak tengok kek saya???? Biasa la kali ni kek besar 10' tapi nak buat 2kgs jadinya tak rainbow jadi 4colour je.... Takpe kita tengok kek ye...

Combination colour pink & puple...

Berbalik pada tajuk kat atas tu macam-macam nak buat hari ini... Lebih-lebih lagi kat rumah tu dah macam reban ayam saya tengok.... Esok cutikan jadinya hari ni saya nak pulun kemas rumah malam ini.. Petang masak siap-siap lepas maghrib makan pastu terus buat aktiviti sebenar....huhuhuhu.... Ohhh kain pun tak berlipat takde yang nak menolong....

Saya ada buat DIY projek tapi belum boleh disclosed lagi... DIY ini untuk officemate yang nak kawin June ini... Nanti dah sudah majlis dia baru saya tunjuk ye....hehehehe

Ada juga nak DIY decoration rumah juga tapi belum jalan lagi... Saya nak reka dulu la... Dah dapat idea saya bagitahu ye.. Tu pun kalau buat.....

Korang pula nak buat apa ye hari ni???????

Apa lagi ye.... Mmmm...... Tu je kot.....

Doakan saya ye berjaya....

Wassalam.....

Comments

Popular Posts