Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

04 March 2013

Hari Makan-Makan

Assamualaikum....

Korang sihat? Hari ni ada mood sikit nak taip-taip.... Kejadian ini terjadi pada hari semalam... Kawan-kawan ex-KUIS nak datang rumah... Nak datang melawat rumah baru + lama tak jumpakan.... Jadi saya masak based on apa yang diaorang listkan.... So meh le kta tengok gambarnya ye...



Menu-menu yang di tempah

Close up makanan-makanan hari semalam....

 Caremel atau Puding Gula Hangus

 Baked Macaroni...

Bubur Lambuk....

Sampai je diaorang si Rizqin terus terkam baby Muiz...

 Tido pun sama-sama.. Dua-dua dok menahan mata tak nak tidur....

Stail anak tidur melambangkan stail maknya tidur... Betul ke?

Last... Gambar kami berempat... Tak cukup lagi seorang.... Wanie jauh di Senai, Johor....

Tu sahaja la ye... Semoga Ukhwah ini berkekalan hingga akhir hayat... Ameen

p/s: bangun pagi tadi terlupa hari ni hari Isnin....hahahahaha.. Saya ingat hari ni hari Ahad....

Wassalam

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya