Selamat Tinggal March 2013

Assalamualaikum.....

Bulan March dah nak habis dah kan... Lagi 4hari nak masuk bulan April pula... Ada lagi 3bulan kita nak masuk ke bulan Ramadhan... Kejap je kan masa berlalu.... Saya masih di sini.... Pagi kerja, petang hingga ke malam bersama keluarga.... Letihnya ALLAH je yang tahu... Kadang-kadang rasa badan sangat la lemau... Nak kata stress takde la rasa terlampau... Biasa la lumrah hidup stress takkan lari... Mesti ada dari pelbagai sudut dan cabaran....

Dan dah 7tahun berada di Malaysia Airport... Part-time job pun ada buat walaupun kurang memberangsangkan tapi saya rasa dah cukup bagus sebab bila ada kesempitan mesti ada orang akan order kek saya... Duit hasil itulah saya tampung sikit-sikit untuk back-up balik beli barang keperluan....

Saya nak belajar berjimat-cermat la lepas ni.... Saya nak target sesuatu benda yang mustahak dalam hidup saya... Saya tak nak lagi dah dibelenggu dengan masalah macam ni... Saya harap saya akan berjaya..... InsyaALLAH...

Doakan saya ye.... Kalau boleh saya nak jadi surirumah sepenuh masa.... Saya nak anak-anak saya membesar depan mata saya.... Saya nak berikan yang terbaik untuk anak-anak... Sebab tu saya perlu target apa yang saya nak buat untuk masa yang akan datang...

Saya perlukan doa-doa korang semua... Doakan yang baik-baik saja untuk saya terus berjaya dalam hidup... Doakan juga saya tidak lupa pada ALLAH s.w.t.....

Tu je la kot sesi luahan hari ni....

Wassalam....

Comments

Popular Posts