Kelab Blogger Ben Ashaari

My Lovely Friends

13 March 2013

Wordless Wednesday #11 - Tomorrow : Happy 4th Anniversary

Assalamualaikum.... Selamat Pagi...

Happy 4th Anniversary Husband...
Doakan hubungan ini berkekalan hingga akhir hayat... ameen....
Pelamin ala-ala siam je saya tengok...hahaha... Dah nak masuk 4tahun kawin baru perasan......Hancus...

Sebenarnya pelamin ni saya tempah dengan orang yang ada bau-bau bacang belah ayah... Tema merah putih ni pun sebab ibu mengandung a.k.a maksu yang request...hahaha..... Saya sampai kampung pelamin dah tersedia tapi saya macam tak heran pun sebab penat sangat saya terus tidur je bila dah sampai kampung.....  Yang best baju akad nikah terketat lak... Terpaksa la jumpa cikngoh a.k.a mak sedara yang memang buat baju tu oterkan balik...dia cakap "Along tak diet eh?" hahaha... Memang tak pun.....

Kitaorang kenal tak lama... Bulan puasa 2008 kenal, hujung bulan puasa 2008 proposed, hujung raya 2008 mak ayah husband datang bincang 14.3.2009 nikah..... Kejap je kan...

Tu je... Saya tak pandai bahasa jiwang karat-marat..... Abang... Nak cincin emas 999...eh!!!!!! hahahahaha

Esok saya cuti ye.... 

Wassalam....

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan komen anda diruangan saya