Aeronita 2013

Assalamualaikum.....

Hai korang.... Sihat ke tu????

Pagi tadi ada masalah cable so tak leh nak update... So sementara masih dalam waktu rehat kita ketuk-ketuk keyboard ni taip something sikit kat sini... Sikit pun jadi lah... Tapi belum lagi dapat update jalan-jalan kat Penang hari tu....

Jumaat lepas ada majlis Aeronita untuk surirumah (suaminya bekerja di KLIA) dan pekerja wanita KLIA... Ini macam persatuan PUSPANITA la kan...hehehehehe

Oh saya pergi daftar semua duduk depan (dekat dengan meja VVIP) pastu dengar la apa yang nak disampaikan dan ada beberapa persembahan... Yang penting ada cabutan bertuah.... Saya tahun ni agak bertuah.. Saya dapat ORKID.... Ada booth juga... Grab satu tudung kelabu kat closet heart booth... Booth tu kawan sekolah saya masa tingkatan 6....

Balik opis saya balik dengan Rina Hamid... Tumpang dia... Tak lama lagi Rina satu office dengan saya... Hoyeay...... Dah habis cerita....

Ok la saya nak tunjuk gambar kejadian dan gambar-gambar last weekend....

 Theme: Purple

 Cer Cari Nama Saya

 Dapat Hadiah...


Weekend hari tu adik-adik semua ada.. Jadi diaorang dah lama request nak pavlova dan macaroni bakar...jadi buat je la... Macaroni tak sempat snap sebab bahan semua masak kat rumah cuma bakar setup nak bakar semua kat rumah Umi jadi memang tak sempat snap... Saya start buat pavlova ni pukul 4ptg macam tu siap pukul 8lebih... Anak dah terkinja-kinja nak gi rumah nenek dia... Kalau nenek dia dah pindah kampung susah dah nak jumpa...hukhukhuk.... Anak pun tengah tak sihat sekarang ni.. Call pengasuh pun tak dapat sampai sekarang....

 Sebelum masuk dalam oven...

 Dah masak... Masak 1jam 20minit....
 Deco-deco... Siap....
Rizqin mengaji sampai muncung-muncung mulutnya...

last snap... katil takde cadar.. sikecil baru lepas muntah...
sebelum balik rumah dah pasang cadar siap-siap...
Doakan Rizqn cepat sembuh ye...

tu je...

Wassalam...

Comments

Popular Posts